Z ostatniej chwili

Aplikacja do zamawiania – przyszłość gastronomii!

W obecnych czasach, większości z nas na co dzień towarzyszą urządzenia mobilne z dostępem do Internetu. Aplikacje ułatwiają życie w wielu różnych dziedzinach. Umożliwiają szybkie przelewy bankowe, pozwalają łatwo i sprawnie zamówić taksówkę lub jedzenie z dostawą pod drzwi. Dzięki temu aplikacje mobilne są przyszłością gastronomii. Jak działa aplikacja dla restauracjihttp://www.mojegastro.pl/aplikacja-do-zamawiania-jedzenia/? Więcej w dalszej części tekstu.

Aplikacja dla restauracji – jak to działa?

Aplikacje stworzone z myślą o restauracjach zdecydowanie ułatwiają zamawianie jedzenia. Dzięki nim można na spokojnie przeglądać całe menu restauracji oraz dostępne oferty promocyjne i zestawy. Jest to zdecydowanie bardziej wygodne niż zamówienia telefoniczne, zwłaszcza kiedy jest się nowym klientem danej restauracji.

By złożyć zamówienie, wystarczy wybrać odpowiednie danie i dodać je do koszyka. Obecnie, niemal każda aplikacja dla restauracji daje możliwość wielu opcji płatności m.in. płatność przelewem, PayPal lub gotówką przy odbiorze.

Szybko i sprawnie, prosto pod drzwi!

Zamawiając poprzez aplikację mobilną, cały proces może trwać nawet kilka minut. Jeżeli zamawia się jedzenie któryś raz z kolei z tej samej restauracji, a jej oferta się nie zmienia, wystarczy kilka kliknięć by wybrać swoje ulubione dania i opłacić. Od razu po otrzymaniu informacji o wpłacie, zamówienie jest przygotowywane i możliwie jak najszybciej wysyłane i dostarczane pod wskazany przez klienta adres. Niektóre aplikacje dają możliwość śledzenia zamówienia i pokazują przewidywany czas dostawy.

Jeśli jesteś klientem!

Pobranie aplikacji nie zajmuje wiele czasu, dlatego w każdej chwili można przetestować i wybrać taką, która najbardziej odpowiada preferencjom. Dzięki przejrzystości tego typu aplikacji, stopień zaawansowania obsługi urządzeń mobilnych ma bardzo małe znaczenie. Obsługa aplikacji do zamawiania jedzenia jest bardzo łatwa i mogą się jej nauczyć również osoby starsze. Jest to duże udogodnienie, kiedy nie jesteśmy w stanie wyjść z domu, by zakupić jedzenie na wynos, bezpośrednio w danej restauracji.

Zalety dla klienta:
– możliwość zapoznania się z całym menu,
– szybkie i łatwe składanie zamówienia w każdej chwili,
– duży wybór dostępnych restauracji,
– możliwość wyszukiwania restauracji według kategorii np. rodzaju preferowanej kuchni lub diety,
– możliwość podglądu koszyka w każdej chwili,
– bieżąca wycena zamówienia i kosztu dostawy,
– łatwe i zróżnicowane sposoby płatności,
– możliwość śledzenia zamówienia ,
– określenie czasu dostarczenia zamówienia pod drzwi klienta,

Jeśli prowadzisz restaurację!

Druga strona medalu aplikacji to wygoda dla właścicieli restauracji. Przyjmując zamówienia w tradycyjny, telefoniczny sposób, można obsługiwać tylko jednego klienta na raz. Zdecydowanie ogranicza to ilość zamówień, które przyjmuje restauracja w ciągu dnia. Wiecznie zajęta linia, skutecznie odstrasza potencjalnych klientów. Dzięki powstającym ciągle portalom i aplikacjom, poprzez które w szybki i łatwy sposób można złożyć zamówienie – liczba klientów restauracji rośnie. Zamawiać może wiele osób na raz, bez pośpiechu.

Zalety dla właścicieli restauracji:
– łatwa, szybka i sprawna obsługa każdego klienta
– możliwość przyjmowania kilku zamówień w tym samym czasie
– pracownik restauracji nie musi godzinami stać przy telefonie i notować szczegółów zamówienia
– pozyskiwanie i stałe aktualizowanie bazy klientów
– stała aktualizacja zmian w menu oraz ofert promocyjnych
– możliwość wglądu do zamówienia na każdym etapie przygotowywania
– powiadomienia o wybranych przez klienta opcjach zapłaty oraz dokonywanych wpłatach

Z ostatniej chwili

Dowiedz się więcej